« سلام به وبلاگ ❤فقــــــــط یــک حرفــــ ❤خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وب داشته باشید نظر یادتون نره،باتبادل لینک هم موافقم»
کاش می دانستی ...

❤فقــــــــط یــک حرفـــــ❤

کاش می دانستی ...

کاش می دانستی که در مجمر سینه ام شعله های سوزان عشقت سر به آسمان می گذارد

 

کاش می دانستی قبل از پا گذاشتن به سرزمین قلبم با واژه ی عشق بیگانه بودم

 

و کاش می دانستی که کبوتر دلم هر دم به سوی تو پر می کشد و در همه جا تو را جستجومی کند .

 

کاش می دانستی که دل و دینم را به تاراج برده ای .

 

کاش می دانستی که مالک قلبم گشته ای

 

و کاش تا ابد این سر زمین را در تملک داشته باشی .

 

کاش می دانستی مثل خورشید دل افروز بر آسمان قلبم می درخشی و چون مهتابی نقره فام ،

 

شبهای تاریک و سرد وجودم را نورانی و گرم ساخته ای .

 

کاش می دانستی تا آمدنت به سرزمین قلبم همه ی وجودم را نورانی و گرم ساخته ای

 

و کاش می دانستی که با آمدنت ، چشمه همیشه جوشان امید را در دلم به جوشش در آوردی .

 

کاش می فهمیدی که با آمدنت بهار جاودانگی را برای همیشه به دل پاییزیم هدیه کرده ای

 

و می دانستی که روح تشنه ام همیشه رو به سوی آفتاب عشق و محبّت تو دارد .

 

کاش می دانستی خاموشی و سردی وجودم را با نور عشق خود به گرمی و نورانی بودن

 

محض مبدل ساخته ای .

 

کاش می دانستی عشق سبزت در دلم ریشه کرده است .

 

کاش می دانستی که با یک نگاه محبت آمیزت همه غم های دلم را به دست باد می سپارم

 

و تنها دست تو کوبه ی قلبم را به صدا در آورد

 

و کاش می دانستی لرزشهای دلم به خاطر توست ،

 

مثل پرستوی مهاجری که صحرای قلبت را برآشیانه برگزیده ام

 

کاش می توانستم برای ابد آنها آشیانه سازم .

 

کاش می توانستم قلب کوچک اما سرشار از محبت خویش را صادقانه به تو تقدیم کنم .

 

کاش می توانستم حصار سرد و سنگین جسم را درهم شکنم و نرم و آرام به سویت پرواز کنم ،

 

امّا افسوس که روح در قالب جسم اسیر و قلب در درون سینه محبوس ، غرق در رویا و اندیشه ام

 

که بر بلندای آسمان عشق به پرواز در اومده بود .

                                                            (رمان)(کتاب غربت لحظه ها)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:,ساعت 21:47 توسط asal |